Jag gillar pruttar...xD

Alla inlägg under juni 2011

Av Didda98 - 30 juni 2011 12:52

Se den? ^^

   

Av Didda98 - 30 juni 2011 09:20

Ser ni? Jag fick av Tähti! En av mina idoler !

(Först kmr Siara & sen Tähti)


Sry att nt alla som gedde kom med men datorn var lite galen...

Var nt beredd på en Tähti-auto..:O


   

  
Av Didda98 - 30 juni 2011 08:34

Det har kommit ett nytt tema! :o

Tycker temat är  !


Bakrunderna:

       Sry att nt den 4:e bakrunden kom med men den kom nt fram när jag tryckte på den...& sry för att det blev lite svart på bilderna...


Animeringarna:

    

Sist men nt minst, min look till temat!:

 

Tycks? ;)


 

Av Didda98 - 30 juni 2011 08:20

Som ni vet var jag i stugan med Star_tjejen & då tog jag nt med datorn...men iaf, när man googlar på MSP kmr den här bilden upp:

Fattar ni ngt?

 



Av Didda98 - 26 juni 2011 22:56

 

 
Av Didda98 - 26 juni 2011 19:07

  • Har ljugit om mig ålder...sry! Bli nt arga om ni vill veta hur gammal jag är skicka mail på MSP.
  • Är nt allergisk mot ngn ting :)
  • Är JÄÄÄTTE blyg...har bara 2 kompisar IRL...:( Mina andra kompisar har sårat mig:'( Ärsjälv varje rast i skloan.
  • Är beroende av datorn.
  • Sover med gosedjur(Mobba nt!)
  • Lärde mig att cykla i år(Ni vet nt min ålder men om ni undrar skicka mail på MSP)
  • Har haft 3 andra MSP-bloggar innan. En på blogg.se & 2 andra på bloggplatsen.se
  • Har kommit till lvl 13 på 3 månader & 16 dagar
  • En av mina gubbar i lvl 16 böev hackad & raderad. (Om ni vill veta mer skicka mail)

Det var det...


 

Av Didda98 - 26 juni 2011 18:58

Har gjort en ny art-book! Kanske nt den bästa men aja...^^

Blev nt alls nöjd man hade inget annat att göra...ska passa på att visa en look som jag hade på mig i lvl 0...♥

 

Stor skillnad va?  


Gamla minnen^^

Nt för att lvl 0 är en låg lvl..eller kanske liite låg...   


 

Av Didda98 - 26 juni 2011 14:49

På tal om djur så har min gula boonie blivit stor när Star_tjejen tig hand om Didda98 :D

 

Förästen så kan jag passa på att visa några knasiga namn på MINA djur! :p

       

Jag & Star_tjejen pratade i telefon & då kom vi på dom namnen^^

Det där var nt alla namn på mina djur man jag orkade bara nt..

Ni vet Kut-Atur, ni vet väl namnen Kurt & Artur? xD

Jag tog dom namnen fast tog bort R:en!  


   

PRESENTATION>;D


Välkommen till min msp-blogg! Jag är Didda98 på msp i level 15. I den här bloggen kommer jag skriva om livet på msp med mycket bilder och även mitt liv IRL. Det kommer vara mycket design också. Min design gör jag i Paint.net C55. Följ bloggen!
/Didda98

Fråga mig så svarar jag!

115 besvarade frågor

Rösta om du vill!:)

Ska jag ta bort frågerutan och svara i "Svaret på talet" och i frågestunderna istället?
 Ja
 Nej

Kalender;')

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

SÖK I MIN BLOGG

Lite inlägg

Kategorierna!;)

Inlägg i månaderna.

Kolla dom här bloggarna!;)

SKRIV NÅGOT NUUH!

Music

Bloggmaskotten Manne

Den här är bloggens maskott. Säg hej till Manne!    


Ovido - Quiz & Flashcards