Jag gillar pruttar...xD

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Didda98 - 23 juni 2011 21:24

KÖM IGAAN!


Pssst! Om du ger 2 eller mer saker får du 2 autos också! ;)


 

 
Av Didda98 - 23 juni 2011 21:14

 

 
Av Didda98 - 23 juni 2011 18:55

Dom ville att jag skulle byta header på MSP.. 

Men aja, allt för att få många att ÄLSKA bloggen!


Nu kmr den nya! :D

Tog ca ½ timme att göra;)


 

Av Didda98 - 23 juni 2011 18:06

Skulle nog sluta om jag nt fick dom här mailen:


                   


Sry att det nt blev ramar på alla man jag örkade bara nt...


MEN JAG FICK AUTO AV FIGARINAA! Råkade radera mailet så det blev ingen bild på det...:(


ÄLSKAR DIG SOM SKICKADE ETT SÅNT MAIL! ♥


 

Av Didda98 - 23 juni 2011 14:01

Nu börjar alla hata mig igen! Vad har jag gjort? Många säger att jag härmar några men isf visste nt jag det...
Vet ni vf? Vad har jag gjort? Vf hatar alla mig? Några säger att jag härmar några med looks men jag KÖPER dom. Lite snälla kommentarer, vänner & mail kanske kmr få mig på bättre humör...


 

Av Didda98 - 23 juni 2011 12:48

   

XD


 

Av Didda98 - 23 juni 2011 12:46

Har släppt: LURADE!>;D, se den? O.o


   


Av Didda98 - 23 juni 2011 10:48

Filmer:


Alla gillar olika slags filmer. Ni vet väl serien Kärlekens första ögonblick?Jag ville egentligen nt göra den serien men alla tjatade & tjatade. Jag är bäst på roliga & sorgliga filmer.

TIPS: Härma ALDRIG ngn med filmer utan tillstånd!


Looks:


Alla har sin egen stil. Men dom brukar säga att jag har en typiska MSP-stilen. När det kmr nya teman försöker jag köpa det som inga andra har köpt fast det mst ju vara min stil då.

TIPS: Om du vill bli en riktig moviestar köp sc & köp MASSOR med kläder! Härma ALDRIG ngn med looks, utan om du ser ngn look som du ÄLSKAR köp den, fast ta bort lite saker som du har/nt vill ha.


MÖBLER:


Kan nt säga ngt om det här för jag köper nästan aldrig möbler!

TIPS: Inget tips...


CHATTEN: Chatta är det bästa jag vet, om jag nt svarar är det för jag nt har tid, det är för mkt lagg, gör film mm...

TIPS: Försök vara lite galen i chatten, då är det roliga att chatta med dig!


Det var lite saker..^^


 

PRESENTATION>;D


Välkommen till min msp-blogg! Jag är Didda98 på msp i level 15. I den här bloggen kommer jag skriva om livet på msp med mycket bilder och även mitt liv IRL. Det kommer vara mycket design också. Min design gör jag i Paint.net C55. Följ bloggen!
/Didda98

Fråga mig så svarar jag!

115 besvarade frågor

Rösta om du vill!:)

Ska jag ta bort frågerutan och svara i "Svaret på talet" och i frågestunderna istället?
 Ja
 Nej

Kalender;')

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

SÖK I MIN BLOGG

Lite inlägg

Kategorierna!;)

Inlägg i månaderna.

Kolla dom här bloggarna!;)

SKRIV NÅGOT NUUH!

Music

Bloggmaskotten Manne

Den här är bloggens maskott. Säg hej till Manne!    


Ovido - Quiz & Flashcards