Jag gillar pruttar...xD

Alla inlägg under juli 2011

Av Didda98 - 7 juli 2011 11:01

          



Av Didda98 - 7 juli 2011 08:55

  Det har kommit att zoo-tema på MSP! Själv älskar jag det! ^^

Animerngarna till temat:

           

(Skillnaden på sprutorna är att den ena sprutan i början)


Bakrunderna till temat:

   

  Sist men inte minst, min look till temat:

 

Snygg? Kanske kommer göra en ny, vi får se!


 

Av Didda98 - 6 juli 2011 19:56

Ni vet omröstningen "Hur många level 20  kompisar har du?", det sista altenativet var "16 eller mer" MEN DET FINNS NT ÄNS  PÅ LEVEL 20!


GAHAHAHAHHAHAHA! 


   

Av Didda98 - 6 juli 2011 19:51

HISS & DISS OM:

Moviestarplanet


   


  • Chatten
  • Presenter
  • Husdjuren
  • Pruttanimeringen
  • Vännerna
  • Mig själv ^^

 


  • Det laggar
  • Man kan nt ha så många vänner man vill
  • Det finns inte så många levlar.
  • Allt är för dyrt!
  • Dom har ingen fiol-animering

 

Av Didda98 - 6 juli 2011 13:11

Hej! Det är en massa saker jag nt använder så jag tänkte att NI skulle få dom! Dom här sakerna kan ni få:

Om du tillexempen vill ha det svarta, rosa & vita håret skriver du 3. Du ska kommentera det isf. Om det blir fler på 1 sak så LOTTAR jag vem som får sakerna. Kanske nt så snygga mend et är iaf bättre än inget! (:


KÖM IGAAAN!

Tävlingen avslutas den 11/7/2011


KÖM IGAAAN!

 

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! INGA MER KOMMENTARER! OM DU VANN KOMMER JAG SKICKA MAIL! FICK LOTTA PÅ ALLA SAKER!

Av Didda98 - 6 juli 2011 08:21

OMG OMG! Har släppt: Morbror Bertil! >;D

Se den?

 

Du får ju ändå 10 sc! ^^^

Jag levlar om ca 54.000 fame! O.o

 


Av Didda98 - 5 juli 2011 22:34

Älskar dig Medda! ♥


       

Av Didda98 - 5 juli 2011 20:58

Festen var okej..ska bäretta lite o-intressanta saker från den! xD

I början hade jag & en annan prutt-kalas! 2 andra var där och tittade på! Men jag dog då..MEN UPPSTOD! :D

Sen ställde jag mig bakom en annan så jag typ nt syndes...då sa jag "Jag luktar ko-skit"

Hon blev arg...Man måste ju ha lite sköjj i livet också! C:

Sen kom en som hette Hacka!! in & sa "Didda98 är en idiot!" & "Didda98 äter bajs!"

Det första var nt kul..men så blir det när man är känd..när hon sa "Didda98 äter bajs!" började alla att GAAAPSKRATTA! Det var sköjj!^^

Sen kom Kiltjusaren1 & Melody Pretty in. KIlltjusaren1 började snacka skit om Melody Pretty så det blev bårk & det fick JAG lösa. Dog-lover1 stog & tittade på..xD

Förästen, Dog-lover1 & jag var dät HELA tiden!


Lovade att lägga upp en bild som jag tog dom första 5 minuterna!^^

(KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE DEN STÖRRE!)

 

PRESENTATION>;D


Välkommen till min msp-blogg! Jag är Didda98 på msp i level 15. I den här bloggen kommer jag skriva om livet på msp med mycket bilder och även mitt liv IRL. Det kommer vara mycket design också. Min design gör jag i Paint.net C55. Följ bloggen!
/Didda98

Fråga mig så svarar jag!

115 besvarade frågor

Rösta om du vill!:)

Ska jag ta bort frågerutan och svara i "Svaret på talet" och i frågestunderna istället?
 Ja
 Nej

Kalender;')

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SÖK I MIN BLOGG

Lite inlägg

Kategorierna!;)

Inlägg i månaderna.

Kolla dom här bloggarna!;)

SKRIV NÅGOT NUUH!

Music

Bloggmaskotten Manne

Den här är bloggens maskott. Säg hej till Manne!    


Ovido - Quiz & Flashcards