Jag gillar pruttar...xD

Alla inlägg under juli 2011

Av Didda98 - 14 juli 2011 13:03

Kan ni sluta skriva:

OMG OMG OMG! Jag fick nyss 100 fame & 60.000 sc!!
Gör såhär:
1. Skriv detta i 5 andra forum.
2. Gå till Didda98's rum.
3. Se Didda98's film: Morbror Bertil! >;D
4. Logga ut
5. Logga in
6. DU HAR FÅTT 1000 FAME & 60.000 SC!!!


Det funkar inte och det är ingen idé att försöka, jag blir bara irreterad!

Av Didda98 - 14 juli 2011 08:27

  Det har kommit ett godis tema! :p

Min dröm har alltid varit att se ut som en polkagris och nu har jag lyckats!


Men aja...

Animeringarna till temat:

           Jag är kär i animeringen med muuunken! :D


Bakrunderna till temat:

      Hehe, älskar dom! xD


Sist men inte minst, min look till temat!

 

Den finns bland "Mina looks" så det är bara att köpa om du gillar den!


Av Didda98 - 13 juli 2011 20:11

Tidsinställt inlägg...


Jag älskar att få såna här mail:

 

Tack, får oftast hatmail men det här älskar jag! :)

Av Didda98 - 13 juli 2011 17:45

Tidsinställt inlägg


Är nog på grönan nu och har säkert jätte skoj! :)



Av Didda98 - 13 juli 2011 15:00

Tidsinställt inlägg.


Fick en jätte dum kommentar där det stod såhär:

Kolla på blabla's blogg mycket bättre.


Vet ni vem det var ifrån?

Aapashmed! (Tror jag att han hette)

Min förra kille som kom med i bloggen, men jag gjorde slut pga: Han skrev inte med stor bokstav & punkt, han var inte rolig i chatten & han frågade om jag kunde se honoms filmer.

Bli inte arga nu men jag var tvungen att säga det.


Ni måste fatta att man blir sårad när man får såna kommentarer!

Av Didda98 - 13 juli 2011 13:10


  Ska åka till grönan nu & vara där till 22:00 så det kommer massa tidsinställda inlägg!

Av Didda98 - 13 juli 2011 11:40

Snälla, köp det på min ö-lista & kom med i bloggen! Dom kläderna ska vara på min nästa header. Varför ger ni till Kissy och alla andra men nt till dom som inte är så kända?

 

Om du ger kommer du med i bloggen & får 2 auto!

Av Didda98 - 12 juli 2011 22:22

Har ni tänkt på hur jobbigt det måste vara i level 20? Jag har rätt så många anlednignar till det:


  1. Om någon på level 20 går till någons rum följer typ ALLTID någon efter en!
  2. Om någon på level 20 skriver i någon gästbok så skriver folk som tillexempel "S-s-siara, du har skrivit i blablabla's gästbok!
  3. Man får alltid några hatare! Man får nästan alltid någon gubbe som heter "Blabla suger"  eller "Blablabla är en idiot".

Så tänk på:

  1. Dom i level 20 är kända på MSP, men dom ör människor, så behandla inte dom som tillexempel "Eric Saade"
  2. Ha tålamod i chatten! Dom får otroligt mycket chatt och hinner inte svara på allt!
  3. Dom får ALLTID några som hatar en.Fast även om du gör det BEHÅLL DET FÖR DIG SJÄLV!

Det var nog allt, jag tycker faktiskt nästan lite synd om dom...


(Det här gäller precis ALLA moviestars)

PRESENTATION>;D


Välkommen till min msp-blogg! Jag är Didda98 på msp i level 15. I den här bloggen kommer jag skriva om livet på msp med mycket bilder och även mitt liv IRL. Det kommer vara mycket design också. Min design gör jag i Paint.net C55. Följ bloggen!
/Didda98

Fråga mig så svarar jag!

115 besvarade frågor

Rösta om du vill!:)

Ska jag ta bort frågerutan och svara i "Svaret på talet" och i frågestunderna istället?
 Ja
 Nej

Kalender;')

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SÖK I MIN BLOGG

Lite inlägg

Kategorierna!;)

Inlägg i månaderna.

Kolla dom här bloggarna!;)

SKRIV NÅGOT NUUH!

Music

Bloggmaskotten Manne

Den här är bloggens maskott. Säg hej till Manne!    


Ovido - Quiz & Flashcards