Jag gillar pruttar...xD

Alla inlägg under juli 2011

Av Didda98 - 17 juli 2011 16:57

Tar en bloggpaus, pga: Bloggar på http://mspdn.bloggplatsen.se så om ni vill semig blogga får ni kolla där, tror jag kommer komma tillbaks i mitten på augusti typ...8D

Av Didda98 - 17 juli 2011 09:04

1. Spring 1000 mil.

2. När du har sprungit 200 mil så stanna vid en varmkorv's kiosk till hööger och köp en STOOOOR KÖRV!

3. Spring hem igen fast stanna INTE! 8D

4. När du har kommit hem är MASSOR med skräpmat!

5. Ät lite chips och dipp sen!^^

6. Mata min boonie Kut-Atur med hamburgare!

Du går ner i vikt..SLUTA SLÖÖÖA!

Av Didda98 - 16 juli 2011 21:07

Hade bara lust att säga vad jag tycker om korta filmer.

Ni som gör dom gör din bara för att få pengar, det är helt klart säkert. Men vadå harni glömt bort meningen med MSP?


Ja, man ska bli rik och berömd, men MSP menar inte att man ska bli det på korta filmer utan filmer som man tycker om för att man tycker om att det är kul att göra filmer.


Filmer som man kan skratta åt, filmer som man kan gråta åt. Det ska vara kul att göra filmer. Jag tror inte att det är kul att göra korta filmer, eller det ser helt änkelt inte kul ut. Ni tänker ju bara på pengar!


Själv så gör jag filmer så personer ska skratta, gråta, eller i alla fall försöker...

Men alla börjar ju göra korta filmer eftersom att få pengar!

Alltså vet ni inte att ju bättre filmer man har, destå mer pengar vinner man. xD


Så för er som vill ha pengar i alla fall, ni vinner inte på att göra korta filmer,än vad men gör en bra, spännande eller rolig film! :)


Alltså hela MSP har ju blivit attekerat av korta filmer.

Jag säger bara vadjag tycker nu! ;)


(Kopierat av Kossan, hoppas det inte gör något! :)

Av Didda98 - 16 juli 2011 17:01

Sry för att jag inte har bloggat mycket idag men min kompis Zollis har varit här! Kanske inte kommer blogga mer, menmen...Fortsätt kolla ändå för det kaaanske kommer komma något mer inlägg!

Av Didda98 - 16 juli 2011 10:14

OMG OMG! Har släppt: Kärlekens första ögonblick ◄1►

Se den?


Har kämpat i 3 dagar med den och ingen har sett den fast jag släppte den för 3 timmar sen :'(

Ni bryr er helt änkelt inte om mig! Men ni kan väl vara snälla att se den?

Den 20:e som kommenterar får en auto! 

Men om du inte blir den 20:e får du ju ändå 10 sc! :p

   

Av Didda98 - 16 juli 2011 09:14

Har haft besökrekord igår!

Gud så glad jag blir! Snälla fortsätt såhär!

Om det blir mer idag kommer jag lotta ut gratis saker igen! 


Av Didda98 - 15 juli 2011 22:17

Har nyss varit på bio och sätt Harry Potter och dödsrelikerna del 2.

Den var bara bääst! Ni måste bara se den! >.<

Av Didda98 - 15 juli 2011 15:46

Kut-Atur är i level 3! O.o

  

HURRA FÖR MIG!  

PRESENTATION>;D


Välkommen till min msp-blogg! Jag är Didda98 på msp i level 15. I den här bloggen kommer jag skriva om livet på msp med mycket bilder och även mitt liv IRL. Det kommer vara mycket design också. Min design gör jag i Paint.net C55. Följ bloggen!
/Didda98

Fråga mig så svarar jag!

115 besvarade frågor

Rösta om du vill!:)

Ska jag ta bort frågerutan och svara i "Svaret på talet" och i frågestunderna istället?
 Ja
 Nej

Kalender;')

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SÖK I MIN BLOGG

Lite inlägg

Kategorierna!;)

Inlägg i månaderna.

Kolla dom här bloggarna!;)

SKRIV NÅGOT NUUH!

Music

Bloggmaskotten Manne

Den här är bloggens maskott. Säg hej till Manne!    


Ovido - Quiz & Flashcards