Jag gillar pruttar...xD

Alla inlägg under juli 2011

Av Didda98 - 5 juli 2011 19:00

                                 ... Inte tidsinställt inlägg ...


Men nu börjar festen! KÖM DIT VETTJA! ^^


(Mitt partyrum)


 



Av Didda98 - 5 juli 2011 16:26

Tänkte visa dom färgerna jag använder mest på kläder, hår, ögon, munnar osv...

Dom är inringade! (;

 

Av Didda98 - 5 juli 2011 15:00

Lovade att alla som gedde autos kom med i bloggen! (:

     

Läs namnen NOGA, för det betyder mycket för lilla mig! (;

 

Av Didda98 - 5 juli 2011 14:00

OMG OMG! Har släppt; Jag fixar det! Se den?

Du får ju ändå 10 sc på köper!^^

   

Av Didda98 - 5 juli 2011 11:37

Ca 87 % av MSP tkr det ska vara vip-dagar! Men det är det dom det INTE ska! För om det finns vip-dagar kommer mindre köpa vip! & om nästan inga köper vip kommer MSP stängas ner. Frågade admin & det sa hon. Så det kanske kommer vip-dagar om ni tycker det men om mindre köper det då, kommer MSP stängas ner. (Mailade S u p p o r t @ m o v i s t a r p l a n e t . c o m fast utan mellanrum & frågade.


 

Av Didda98 - 4 juli 2011 20:46

Köpt en ny boonie! ♥

Vi matchar...xD

  (Klicka på bilden för att se den större)


Funderar på att göra en ny header, P.G.A; Har lärt med MAAASSA nytt i Paint.net (:

Så det kanske kmr, fast då kmr jag nt skriva ett inlägg om den


 

Av Didda98 - 4 juli 2011 16:30

  Många har frågat varför jag är ihop med en tjej & svaret är: Jag & Shizzi ör kompisar IRL. Jag tycker man ska kunna ha minst 2 bästisar på MSP.

  

Om jag skulla vara lesbisk, vad skulle vara för fel med det? Tänk om alla var gröna, små, hårda bollar & hette Bengt. Tänk på hur trist det skulle bli då! Men som sagt; Jag är tínte lesbisk!


En till fråga av: Anonym; Varför är du bästis med en på sån låg level?

Svar: Jag & Star_tjejen är bästisar IRL. Och vad är det för fel med att vara bästis med en i level 4? Level kvittar, det viktigaste är att man gillar den personen!

  Nu säger jag samma sak; Tänk på hur trist MSP skulle ha varit om alla var i samma level!

När vi pratar om det här tänkte jag ta upp en till sak!


Gäller; Pojk/flickvän på MSP;

Om ni är ihop med en snäll fast inte så snygg tjej/kille och då frågar en annan SNYGG kille/tjej om ni kan bli ihop. Då tackar du ja & gör slut med den andra. Varför gör du det? Det är inte snyggheten allt hänger på!Det viktigaste är insidan av den personen!


Har EN fråga kvar!

Av; gerpresenter2.

Gerpresenter2's fråga:

J*VLA DATA-NÖRD! VARJE GÅNG JAG LOGGAR IN ÄR DU INLOGGAD! NU BLOGGAR JU HELA TIDEN OCKSÅ! J*vla datanörd!


PS, din blogg suger!


Svar: Du kan inte säga att jag är en datanörd! Jag bloggar för jag älskar det! Samma sak med MSP!

Min blogg suger inte! Då skulle jag inte ha 50-100 besökare! Om min blogg sög skulle jag inte ha kommentarer där det står: Älskar din blogg! Om man har 50-100 besökare är det stressigt att blogga liksom...Man vill ha kvar dom besökarna! Och jag känner såhär: Nej, nu får du blogga mer, för jag får jätte många mail, kommentarer & chatt där dom skriver: blogga meeer!

Förstår ni?


 

Av Didda98 - 4 juli 2011 16:23

Det kmr komma ett inlägg om det sen! >;D

 


PRESENTATION>;D


Välkommen till min msp-blogg! Jag är Didda98 på msp i level 15. I den här bloggen kommer jag skriva om livet på msp med mycket bilder och även mitt liv IRL. Det kommer vara mycket design också. Min design gör jag i Paint.net C55. Följ bloggen!
/Didda98

Fråga mig så svarar jag!

115 besvarade frågor

Rösta om du vill!:)

Ska jag ta bort frågerutan och svara i "Svaret på talet" och i frågestunderna istället?
 Ja
 Nej

Kalender;')

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SÖK I MIN BLOGG

Lite inlägg

Kategorierna!;)

Inlägg i månaderna.

Kolla dom här bloggarna!;)

SKRIV NÅGOT NUUH!

Music

Bloggmaskotten Manne

Den här är bloggens maskott. Säg hej till Manne!    


Ovido - Quiz & Flashcards